02156879255

info@khdco.ir

استعلام قیمت بالابر

بالابر های تلسکوپی

بالابر های تلسکوپی

از 12 الی 30 متر

بالابر یدک کش

بالابر های یدک کش

از 10 الی 15 متر

قیمت بالابر

قیمت بالابر نیسانی و پشت کامیونی

شرکت کارا هیدرولیک دماوند طراح و تولید کننده انواع بالابر محصولات مختلفی شامل انواع بالابر نیسانی و بالابر پشت کامیونی با مکانیزمهای مختلف را با توجه به نیازهای مشتریان تولید میکند . کلیه محصولات دارای تاییدیه استاندارد ISIRI12532 میباشند و همچنین کلیه بالابرهای تولیدی قابل رقابت با محصولات خارجی میباشند . قیمت بالابر های کارا هیدرولیک دماوند نسبت به محصولات تولید کنندگان خارجی مقرون به صرفه تر بوده و از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش نیز پوشش بهتر و آسانتری را برای مشتریان فراهم می سازد . کیفیت بالای محصولات و سازگاری با اقلیم کشورمان و قیمت تمام شده مناسب باعث محبوبیت بالابر های کارا هیدرولیک دماوند در کشور شده است.

قیمت مقرون به صرفه و رقابتی بالابر با محصولات خارجی

هم اکنون کارا هیدرولیک دماوند بالابر های کامیونی تا ارتفاع 30 متر و بالابرهای نیسانی  تا ارتفاع کاری 14 متر را تولید میکند. برای اولین بار در بین تولید کنندگان داخلی این امکان فراهم شده است که بالابر با ارتفاع کاری 14متر روی نیسان نصب شود که این موضوع صرفه جویی قابل توجهی را برای مشتری فراهم میسازد؛ به این دلیل که برای خرید بالابر 14 متری از سایر تولید کنندگان مشتری میبایست یک کامیونت حداقل 5.2 تن را تهیه کند که در مقایسه با خودرو نیسان بسیار گرانتر است . بنابر نوع کاربری و همچنین سلیقه مشتریان بالابر های تلسکوپی – مفصلی – تلسکوپی مفصلی و همچنین آکاردئونی با قیمت مناسب در شرکت کارا هیدرولیک دماوند تولید میگردد ،که از نظر تنوع محصولات پاسخگوی مصرف کنندگان می باشد.

انواع بالابرهای ویژه

علاوه بر انواع بالابر های معمولی که مورد نیاز بخش های مختلف است، بالابرهایی با کاربری های خاص نظیر: بالابرهای آتش نشانی، بالابر های مقره شور، بالابر های خطوط گرم نیز در کارا هیدورلیک دماوند تولید میشود. این نوع بالابرهای پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان و کشور در این حوزه بوده و کشور را از واردات این دستگاه ها بی نیاز میکند. 

روشهای استعلام قیمت انواع بالابر

 مشتریان برای اگاهی و استعلام قیمت بالابر  با یکی از روشهای زیر با شرکت تماس حاصل فرمایند .

1 – تماس با شرکت از طریق تلفن : 02156879255

2- ارسال ایمیل به info@khdco.ir

3 ارسال پیام از طریق فرم همین صفحه.

همچنین در صورت نیاز راهنمایی لازم را به شما در خصوص انتخاب نوع بالابر و قیمت  به شما ارائه می دهد .

فرم استعلام قیمت بالابر

Fav-icon